בלייזר קרוסאובר גם קרבי וגם משפחתי

מערכת שורש  טו אלול, תשעט  9/15/2019

חברת UMI ישראל החזירה לארץ את אחד ממותגי שברולט הכי אהובים בעולם, השברולט בלייזר שעשה שינוי לרכב קרוסאובר חדשני ומשודרג
.......................

בלייזר קרוסאובר גם קרבי וגם משפחתי
חברת UMI ישראל החזירה לארץ את אחד ממותגי שברולט הכי אהובים בעולם, השברולט בלייזר שעשה שינוי לרכב קרוסאובר חדשני ומשודרג, מצד אחד מראה קרבי עם מנוע חזק ותיבה של 9 הילוכים אך מצד שני מאובזר בפנים בטופ של המערכות בטיחות, מערכות חשמל, מולטימדיה ונוחות כך שהוא גם הופך ממפצלת קרבית לרכב משפחתי נוח ומפנק המתאים למשפחה גדולה וקטנה כאחד.

בכתבה הבאה תמצאו מידע מפורט על שברולט הבלייזר למה הוא מתאים לאנשים שמחפשים רכבים חזקים וקרביים ולמה באותה נשימה גם משפחה עם 3 ילדים תמצא בו כרכב משפחתי מפנק ובטיחותי.

רכב קרבי שמשדר המון עוצמה

מספיק להעיף מבט בשברולט בלייזר קרוסאובר החדש כדי להבין את עוצמתו, בשלב זה אנחנו מדברים רק על המראה הקרבי שהוא משדר מבחינה חיצונית ועוד לא ניכנס אל מתחת למנוע, העיצוב שלו פשוט עוצר נשימה, נראה כאילו והוא נבנה עבור מקס הזועם כדי שיעשה קאמבק הישר לשנות ה2000, ללא ספק השברולט בלייזר יסובב לא מעט ראשים כשיעבור ברחוב.

אך עם כל הכבוד לעיצוב ויש לנו המון כבוד לעיצוב המפלצת האמיתית בבלייזר היא הבלייזר עצמו, עם מנוע 3.6 6v ולא פחות מ 305 כוחות סוס הבלייזר הוא ללא ספק רכב קרבי שילהיב אתכם בכל לחיצת דוושה.

רכב משפחתי בטיחותי, נוח ומאובזר ברמות הגבוהות ביותר

אז היללנו ושיבחנו את ביצועי המנוע של הבלייזר, רמזנו שהרבה גברים ונשים יסובבו ברחוב את המבט אל הבלייזר בעקבות המראה השרירי והחתיך שלו, אבל הבלייזר הואר רכב קרוסאובר שגם מתאים מאד למשפחה, אתם שואלים את עצמכם איך שני הדברים הולכים יחד? מיד תקבלו את כל התשובות.

• על אף נתוני המנוע המלהיבים שיש לבלייזר תיבת 9 ההילוכים שנבנתה לו שומרת על סף צריכת דלק נמוכה יחסית על ידי כך שההילוכים עוברים בצורה נקייה.
• מערכות הבטיחות של הבלייזר מתאימים מאד למשפחה ששמה את הבטיחות לפני הכל, הרכב מאובזר במערכת התראה על סטייה מהמסלול, בלימה אוטונומית, מצלמות 360 מעלות לחניית רוורס נקייה משריטות, יש לו התראה על הולכי רגל, מערכת זיהוי שטח מת והתראה ועוד...
• נוחות היא מילה שתופסת משמעות אחרי סיבוב על הבלייזר, אם אתם משפחה שעושה הרבה נסיעות תמצאו את הבלייזר מושלם לצורכי הנוחות שלכם הוא מאובזר במערכת מולטימדיה מעולה, מרווח, מושבים נוחים ושקט לרעשי דרך.

לסיכום רכב השברולט בלייזר הוא רכב משולם, הוא יכול להתאים בקלות לרכב קרבי המיועד לרווקים ולנהגים בודדים אך באותה נשימה יכול להתאים גם למשפחה עם שתיים או שלוש ילדים שהבטיחות, הנוחות והאבזור חשובים לה. מחיר ההתחלה של השברולט בלייזר עומד על 279,990 ₪ וביחס למה שאתם מקבלים במחיר הזה העסקה שווה כל שקל, בטיחות, עוצמה, נוחות ואבזור ברמה הגבוהה ביותר.